B2B på sociale medier

b2b på sociale medierVil du gerne tjene penge på Facebook, Pinterest, Instagram?

Ja, selvfølgelig vil du det! Men hvordan gør man det bedst, når nu man primært sælger til andre virksomheder? Det handler om at skabe engagement og loyalitet, og på den måde skabe en solid og interesseret kundeskare. Har du brug for erfaren og fornuftig rådgivning i B2B på sociale medier, så lad os få dine kontaktinfo, så kontakter vi jer.

Udfyld

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Der er mange ting at holde styr på, hvis man ønsker at lave “B2B på sociale medier” – altså salg til andre virksomheder. Dels er der mange platforme at tage stilling til, dels er det nødvendigt at have en strategi for hvordan man ønsker at bruge sociale medier. Og det gælder i særdeleshed, hvis man skal være flere om at løse opgaven. Hver platform har sit eget liv og for at opnå de bedste resultater, bør man som virksomhed lægge en strategi for hvad man ønsker at opnå, og hvordan man ønsker at gøre det. Det er ikke altid at det kan lade gøre at følge planen, men det er vigtigt at de store linjer er på plads, da det gør langt lettere at improvisere på den rigtige måde – og derved stadig have fokus i den samme retning. Selvom de virksomheder du ønsker at komme i kontakt med ikke selv er på Facebook eller Twitter, så giver det stadigvæk mening at arbejde med B2B på sociale medier. For uanset om virksomheden er der, så vil mange nøglemedarbejdere være der. Og kan du ramme dem, er du også i kontakt med virksomheden.

Del det bare:

Del på facebook
Del på twitter
Del på linkedin
Del på email
ellegaard

ellegaard

Uddannet underviser, IT-administrator og nørd. Har arbejdet med design og udvikling af WordPress-løsninger siden 2005.