At skulle “sælge” ydelser som behandling af langvarige traumer kan godt være svært. Det virker på en måde forkert, at skulle se den slags ydelser som en vare, der skal sælges.
Ikke desto mindre er virkeligheden for mange psykologer.
Det var også en udfordring for Ina, da vi først begyndte at snakke om indhold og struktur på hendes kommende websted. Men efterhånden som vi fik sat ord på problemet og snakket lidt om forventninger, så fandt vi et fælles sprog for alt omkring ‘salget’
For uanset hvad der er ‘produktet’, så der er ting, der virker – og ting, man helst skal undgå.
Ina havde allerede fået taget gode billeder inden hun kom til mig, så farvevalget var let – især da hun selv sagde, at grønt kunne hun godt lide! Så farvepaletten gav næsten sig selv.
Webstedet startede som en one-pager. Altså en enkelt side med alle informationer om produkt, Ina selv og kontaktinformationer. Siden er den så blevet udbygget til at bestå af flere sider, hvor der står mere om de enkelte elementer på hver sin side.
Vi gjorde det på den måde, da det var vigtigt at få en hjemmeside op, men Ina ikke selv havde tid og overskud til at tage stilling til indhold.
ellegaard
Uddannet underviser, IT-administrator og WordPress-guru. Har arbejdet med design og udvikling af digitale løsninger siden 2005.