Disse 4 vigtige elementer skaber brandværdi
Disse fire elementer bestemmer din brandværdi: Tilstedeværelse, Tydelighed, Opfattet kvalitet og Loyalitet.
Disse fire elementer bestemmer din brandværdi: Tilstedeværelse, Tydelighed, Opfattet kvalitet og Loyalitet.
Det er meget almindeligt, at der i opslag på visse sociale medier (fx Instagram) står “Link i bio”. Det er en henvisning til, at der i biografien/profilteksten er et link til mere information. Man kan…
Med brug af de rigtige hashtag på sociale medier kan du forbedre dit reach langt ud over dine egne følgere.
Tegnsætning er en meget vigtig del af skriftlig kommunikation – og det bliver ikke bedre, jo flere tegn du sætter. Bare hvis nu nogen skulle være i tvivl.
Der er mange platforme, som foreninger kan bruge i deres kommunikation med medlemmerne. Denne artikel er ment som en guide i til- og fravalg baseret på foreningens ressourcer og medlemmernes ønsker.
Vil du gerne have noget mere engagement på facebook? Få dine følgere til at reagere, føle noget, kommentere? Så er her nogle gode tips
På sociale medier handler det om at sælge den gode historie bag produktet og værdien ved produktet, langt mere end selve produktet. Lær her hvordan.
Din Facebook sider handler om at levere dit budskab ud til så mange relevante personer som muligt. Derfor skal du have oparbejdet både reach og likes – men ikke hæmningsløst og for hver en pris!…
Sådan. Jeg har sagt det, det er ude nu. Det er tydeligt, at video er goto mediet på LinkedIn for øjeblikket, men jeg orker dem ikke. Jeg bliver ikke fanget af dit indhold, når jeg…
Hvis du sidder med håndtering af social medie profiler på en Windows pc, så har du sikkert irriteret dig over, hvor besværligt det er at skrive emojis. Det behøver du ikke mere.
Kun firmaprofiler med over 10.000 følgere har adgang til links på Instagram Stories – andre må nøjes med link i profil. Men det kan også bruges!
Har du lidt travlt med at opbygge din Instagram-konto – eller er det en helt ny konto – så kan en konkurrence booste mængden af følgere.
Hvis du bruger Facebook mere eller mindre professionelt – uanset om du er blogger eller har en virksomhed – så har du også brug for at gøre lidt ekstra ud af de billeder, der danner…
Det kan virke så selvfølgeligt og overflødigt, men jeg siger det alligevel: Der skal afsættes tid til at skrive de opslag, der skal på sociale medier. Din – eller virksomhedens – sociale medie profil er…
Selvfølgelig måtte det komme: muligheden for at linke til andre steder på nettet i snaps. Selvfølgelig, fordi det er en af de allervæsentligste mangler i Snapchat – set fra et markedsføringsmæssigt synspunkt i hvert fald….
Det eneste sted, hvor du kan være bare nogenlunde sikker på, at du selv bestemmer over din information – det er på din egen hjemmeside.
Din personlige Linkedin profil er nok den mest ‘professionelle’ måde at være tilstede på de sociale medier. Linkedin har længe været brugt til både at søge job og præsentere virksomheder for jobsøgende. Men du kan…
Instagram gav i april mulighed for at bruge emojis også som hashtags og det skal du gøre brug af. De har nemlig vist sig at være eminente til at skabe viral aktivitet på med opslag.
Når vi kigger på bloggere, content managers, journalister og hvem der nu ellers levere indhold til internettet, så kan vi groft sagt dele dem i tre grupper: kuratorer, kreatører og kommentatorer.
Det kan være svært som enkeltperson at holde styr på alle profilerne på sociale medier. Med en Social Media Audit er du bedre stillet og har lidt bedre styr på de mange muligheder.
Konsulenter kan masser af gode råd og tale øret af en vis person, men det er ikke altid at de er det bedste valg.
Man skal gøre det man er god til – og hyre professionelle, hvor man får mest ud af det.
De officielle regler per 1/6 2015: Promoveringer Hvis du bruger Facebook til at kommunikere eller administrere en promovering (f.eks. en konkurrence eller sweepstakes), er du ansvarlig for, at den kørte promovering overholder reglerne, herunder: de…
”Hvorfor” beskriver kerneværdien i dit produkt; den værdi, der gør det mere værd end alt det andet, der bare ligner. Så, helt ærligt: hvorfor gør du det?
Hvad kan vi gøre på de sociale medier? I kan på sociale medier med få midler få bedre kontakt med jeres kunder, teste nye produkter og øge jeres omsætning! Hvis det er et svar der…
THE END
THE END